Administracja   Rada Osiedla   Nasze Osiedle
Komunikaty i informacje
2019-09-30 09:54:00
Porządek zebrania Plenarnego Rady Osiedla Łazarz w dn. 30.09.2019

1. Przyjęcie protokołu z zebrania plenarnego Rady Osiedla z dnia  26.08.2019r.

2. Wniosek  o wynajęcie części lokalu użytkowego przy ul.Stablewskiego 3 (budynek po byłej kotłowni).

3. Wniosek o wynajem ściany pod reklamę na elewacji budynku przy ul. Głogowskiej 26A.

4. Wniosek Zarządcy Nieruchomości przy ul.Łukaszewicza 19 i Mottego 6 o umożliwienie wywozu nieczystości przez naszą posesję przy ul.Łukaszewicza 21.

5. Wniosek o wynajem pomieszczenia strychowego na w/wym. adresie tj. Łukaszewicza 12.

6. Wniosek w sprawie obniżenia stawki czynszowej na okres trzech miesięcy z tytułu prowadzonego remontu w nowo wynajętym lokalu przy ul.Głogowskiej 91/B po Piotrze i Pawle.

7. Sprawy windykacyjne (dotyczy dwóch lokali)

8. Sprawy wniesione.

(C) 2009-2019 by LT Media Net sp z o.o.